Această ciocolată nu este doar o simplă bucată de zahăr și grăsime promovată pompos, ci dovada clară că în România poți lua orice produs, oricât de banal, și să-l transformi într-un fenomen național, scrie publicația digi24.ro.
Desigur, nimeni nu s-ar fi gândit că niște influenceri adunați la întâmplare pe Instagram pot dicta gusturile unui întreg popor. Dar iată-ne aici, în plină epocă a „influencerițelor” care molfăie Ciocolata Dubai în timp ce ne spun cât de „uxos” și „premium” e desertul.
Mai întâi, ciocolata asta a apărut timid în mâinile unor vedete de carton, care ne-au convins cu zâmbete false că trebuie să ne grăbim să punem mâna pe ea, căci doar așa putem și noi să gustăm un pic din opulența Orientului Mijlociu.
Apoi, ca prin minune, am ajuns să vedem oameni în fața magazinelor, dându-se de ceasul morții pentru o bucată de cacao dubioasă și plină de promisiuni exagerate intens promovată de nulitățile în căutarea clickului fraierului salvator de chirie și utilități.
Astfel, experimentul a reușit. Masele au fost manipulate cu succes. În România, a devenit clar că nu contează calitatea, ci doar ambalajul și o mână de postări bine plasate.
Cât despre gust? Eh, cine mai are timp să-l analizeze, când ești prea ocupat să faci o poză pentru Instagram, să arăți lumii că și tu ai pus mâna pe… Ciocolata Dubai. Doar pare a semăna cu un abces plin de puroi de pe la vreo vită bolnavă….
Sursa video: Sorin Logofătu.